pátek 26. června 2009

Tak se Vám musím pochlubit,…

…že uplynul přesně jeden rok od té doby, kdy mi jednoho krásného červnového dne přeskočilo v hlavě. Ano, věřte tomu nebo ne, ale tenhle blog dnes slaví jeden rok své existence. Tak bychom se spolu možná mohli podívat na pár statistik:

- I s tímto článkem je zde publikováno 38 příspěvků.
- Tyto jsou roztříděné do šesti rubrik.
- K těmto článkům zmiňme 41 komentářů, z nichž některé spáchala moje maličkost. Nově je zde možnost psát příspěvky jako "anonymní". Respektuji přání zůstat v anonymitě, přesto Vás prosím, přečtěte si poznámku v okně pro psaní komentáře. Čímž se dostávám k další drobné změně. Psaní komentářů se nyní otevírá v samostatném okně.
- Počítadlo zde sice není od začátku, ale i tak ho zahrňme do statistik - necelých 11 měsíců pilně počítalo a dosud napočítalo 1101 návštěv.
- Pokud sledujete tento blog od začátku (což asi nehrozí ^_^), mohli jste ho vidět ve čtyřech různých provedeních. Současný vzhled mi zatím vyhovuje a zatím ho neplánuji nějak radikálně měnit. Jedinou změnou budiž přeházení postranního panelu a ani to není nijak markantní - Archiv se pouze přesunul o něco níž.
- Hraje tu hudba - jaký to objevný výrok - už 10 měsíců. Přehrávač, který můžete vidět nyní, je v pořadí třetí a snad jsem konečně našla takový, který mi vyhovuje velikostí i vzhledem a který snad nezačne "haprovat". Zaklepejme to na zuby.

Tímto Vám já a mé druhé já (spoluautor několika příspěvků a ještě větší magor, než jsem já) chceme říci ありがとう。Děkujeme Vám za projevenou přízeň a těšíme se na Vás u dalších příspěvků.

1 komentář:

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!