pátek 15. ledna 2010

Modlitba

Osud je zrádný. Jednou nás vynese do výše, aby se v zápětí vychýlil jazýček na vahách a my klesli do hlubin. Své pády a vzestupy zažíváme každý. Já jsem momentálně na vrcholu. Štěstí jest muška zlatá, a proto to tak nebylo vždycky a na vrcholu se neudržím napořád.

Jedna rýmovačka. Možná se v ní poznáte, možná se nad ní ušklíbnete. Já do ní vložila svou naději, a kus sebe, tak ji, prosím, neodvrhněte.


Já úspěch a štěstí mám,
A přeci mě osud mlátí holí,
Kéž ty pocity nevnímám,
Co mé drahé tolik bolí.

Kéž má mysl volná je pták,
Abych mohla letět v dál.
Mě bolí to, a nevíte jak,
Ten bezdůvodný žal.

Kéž voda smutek smyje
A odnese jej proud.
Že úzko mi je,
Má mysl je jak trout.

Že věřím,
Já pokořím ten bol,
Abych se zase mohla smát.

Že věřím,
Já s úsměvem rozhlédnu se kol
A dále budu bojovat.

Že doufám,
Dej mi, Pane, sílu jíti dál.
Protože já věřím a vytrvám...

4 komentáře:

  1. I want not approve on it. I think warm-hearted post. Specially the title attracted me to read the intact story.

    OdpovědětVymazat
  2. Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

    OdpovědětVymazat
  3. Well I to but I contemplate the collection should prepare more info then it has.

    OdpovědětVymazat
  4. Opulently I to but I contemplate the collection should secure more info then it has.

    OdpovědětVymazat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!