čtvrtek 12. listopadu 2009

Výkřik do tmy

Asi jsem se pomátla na rozumu. Absolutně netuším, co to do mě vjelo. Prostě mi asi jednoho dne vyzkratovaly obvody v hlavě a já jsem se rozhodla vstoupit do studentské organizace IAESTE.

Znamená to pro mě jednou týdně chodit na schůzky, vracet se z nich domů nejdřív  v půl desáté večer a plnit všemožné úkoly, menší, větší, nedůležité i důležité. Znamená to pro mě úbytek volného času, i když nijak markantní. Znamená to pro mě komunikovat s cizími lidmi, z čehož mě jímá hrůza. A to všechno dobrovolně, s nejasnou vyhlídkou na to, že se někde možná někdy vyskytne nějaká stáž, na kterou bych možná mohla jet.

Jak se tohle přihodilo lenochovi jako jsem já, na to se mě neptejte. Každopádně mě nyní po náboru, vyplnění přihlášky, přijetí a "zaškolení" čeká první quest: obvolávat firmy a podílet se tak na přípravách veletrhu pracovních příležitostí. Hujaja juch.  Od zítřka jde do tuhého...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!