Nepřipadají Vám také někdy reklamy dotažené "ad absurdum"? Samé usměvavé obličeje, všichni spokojení a vysmátí jak měsíček na hnoji, samé chacha, chichi, chocho. A úplně nejvíc to do očí bije v případě žen z reklamy. No posuďte sami, jestli by občas nebylo fajn, takovou ženou být...
- Žena z reklamy má superschopnosti. Z malého "psaníčka" vždy pohotově vytáhne maxi balení toho správného pracího prostředku pro tu opravdu černou. I když vaří z polotovaru, její jídlo vždy chutná jako domácí. Navíc je super-úsporná, protože z malého balení sušenek bere enrgii na celé dopoledne.
- Žena z reklamy je vždy jak ze škatulky. Vždy s pečlivě upraveným účesem, decentním make-upem a v elegantním oblečení, pokud možno doplněném botkami na vysokém podpatku energicky uklízí svůj elegantně zařízený byt. Akorát při uklízení koupelny si v poslední době dovoluje pohodlnou košili, ovšem žádný pytel, ale hezky tvarovanou s projmutými boky.
- Žena z reklamy si ví vždy rady. Na každý problém má řešení. Zná ten správný typ bankovního konta pro svou kamarádku, má ten správný čistící prostředek na každý typ skvrny a když by náhodou sama nevěděla, odebírá ten správný časopis, ve kterém jisto jistě najde pomoc.
- Žena z reklamy nemá problémy obyčejných žen. Má vždy pocit svěžesti a čistoty a netrpí migrénami, o nějakých bolestech břicha ani nemluvě. A kdyby bylo nejhůř, umí spát vzhůru nohama zavěšená na lustru jako netopýr.
- Žena z reklamy nemá problémy obyčejných lidí. Už jste někdy viděli ženu z reklamy, že by uvízla v zácpě? Nebo že by měla průjem? Nicméně...
- Žena z reklamy zná na všechno lék. V léčivech na přírodní a i na chemické bázi se vyzná lépe, než leckterý lékárník. Ví, že na špatné trávení její kamarádky je nutno požít jogurt v jedovatě zeleném kelímku. Na špatnou paměť a studené ruce jedině gingko, na bolavá záda prášek pro "Bárbíny", na pálení žáhy má vždy lahvičku miniaturních hasičů a ještě návdavkem k tomu poskytne i silné, ale zároveň šetrné projímadlo. A ví, co dávat svému psovi, aby měl pevná hovínka
- Žena z reklamy nehubne, ona už totiž zhubla. Bez námahy, v pohodlí domova a nemusela se nijak omezovat a v klidu dál mlsat sladkosti, které tak hojně konzumuje. Vzhledem k tomu, že je to žena z reklamy, platí u ní bod 5 a vedlejší účinky prášků na hubnutí se jí netýkají.
- Žena z reklamy se netrápí mytím nádobí. Čistící prostředek šetrný k pokožce jejích rukou je fajn, ale ona ho nepotřebuje, jelikož má buď otroka (někdy i dětského) nebo hi-tech myčku nádobí, která nádobí umyje, usuší, naleští a ještě ho naskládá do kredence. Samozřejmě ale musí používat ten správný čistící prostředek, aby dosáhla diamantového standardu.
- Žena z reklamy nepracuje. Buď ji zastihnete na cestě do práce nebo z práce, občas ji zastihneme, jak si užívá pracovní přestávky a konzumuje při tom polívku z pytlíku, která ale chutná jako domácí (viz bod 1). Devadesát procent času tráví klevetami.
- Žena z reklamy přesto netrpí finanční nouzí. Viděli jste někdy v reklamě žebračku? Vzhledem k předchozím osmi bodům je to prostě nemožné. A nejen, že nemá nouzi, ale vzhledem k tomu, jak má zařízený byt a co je všechno schopná pořídit si za blbosti, je celkem dobře zaopatřená.
Prohléhnu-li si všechny tyto body, musím chtě nechtě dojít k závěru, že kdyby byla žena z reklamy mužem z reálného světa, byla by Chuck Norris.
Jsem ráda, že jsem úplně obyčejná.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!