sobota 14. července 2012

Back to beginning

Po roce úsilí a snažení se jsem opět na začátku. V září půjdu do prváku, konečně na navazující obor, na který chci. Kredity, které jsem celý rok pilně sbírala a předměty, které jsem plnila s vidinou, že mi budou uznány alespoň jako "béčkové", jsou mi teď na nic. Obor byl reakreditován, studijní plán totálně přeokpán, rozbourán a postaven celý znova. Snad je to i dobře... 

...Můj milý notebook, který mě celé ty čtyři roky věrně doprovázel na cestě studijními martýtii, se odebral do křemíkového nebe. Po té službě, kterou mi odvedl, se na něj nemohu zlobit. A tak mám teď jiný, nový. Budu se stěhovat na novou kolej, kde budu mít nový pokoj a jako spolubydlícího svého přítele. Novou událostí pro mě bude i krátká přednáška na konferenci, která mě čeká, a která snad znamená zrod mého "vědeckého" já.

Zkrátka a jednoduše, zase jednou stojím na začátku téměř všeho. Nový obor, noví lidé...ohromná výzva, hrozba i příležitost. Snad se jí chopím právně.

2 komentáře:

  1. Šance začít s čistým štítem. Takových je v životě málo!

    Hodně štěstí! A jen tak btw. gratulace ke vztahu! Snad to zvládnete spolu v jednom pokoji :)

    OdpovědětVymazat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!