neděle 10. února 2013

Šťastný čínský nový rok

Loni se doslova roztrhl pytel s přáními ke šťastnému novému čínskému roku. Pokud čtete můj blog pravidelněji, tak to už víte. A také víte, že jsem poněkud rozčarovaná z toho, jak evropsné nakládají s tím, co je neevropské. Mé rozčarování vzniklo přibližně v polovině loňského roku, kdy jsem dostala "do rukou" nový Corel a chtěla zjistit, co to umí. Místo, abych ale jen tak čmárala, rozhodla jsem se začít pracovat na "projektu". Jeho tématem bylo, jak už jistě tušíte, přání ke šťastnému roku hada.
Jenže nový Corel se od té staré verze lišil více, než jsem čekala. Postupně se objevily další zajímavé věci, které jsem chtěla vyzkoušet, výlety, dovolená, až se najednou z léta stal podzim a začal semestr. Na kreslení a pokusničení bylo stále méně času a tak práce na přání vázla a stagnovala, až se úplně zastavila. Koncem prosince jsem si uvědomila, že jej nestihnu dokončit včas, ani kdybych se přetrhla.

Mé přání do roku hada je tak nedokončené. Snad ale potěší i tak...přeji všem šťastný nový rok hada. Ať vám přinese jen samé štěstí, sílu a vůli dotáhnout věci do konce ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!