pátek 7. února 2014

Kdybych byla tarotovou kartou...

...byla bych desítkou holí, ...

... smutná a zlomená z úkolů, které musím splnit a ze zodpovědnosti, kterou jsem na sebe naložila já sama, dobrovolně, i když jsem asi nechtěla. Stále ve stresu, jestli to všechno zvládnu, plná strachu, že neustojím to, co mně čeká a moc srab na to, abych poprosila o pomoc. Stále z průseru do průseru, jedna těžkost pomine a než se stihnu nadechnout, nahradí ji jiná. 

Na kartách bývá většinou muž, co nese své břímě a má záda ohnutá pod tou tíhou, kouká ale stále vpřed a vidí svůj cíl. Já jsem ale žena, snad malá dívka, shrbená a neschopná zvednout hlavu a podívat se kolem sebe...

Jak moc bych chtěla být alespoň na chvíli bezstarostná, jako Blázen...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!