sobota 28. srpna 2010

Nový vzhled V0.5

Je to zhruba rok, co jsem změnila vzhled svého blogu naposledy. Za ten rok jste si na něj jisto jistě zvykli, možná Vám i trochu zevšedněl. Aby Vám nezevšedněl moc, rozhodla jsem se přistoupit k radikálnímu řezu a obdařit svůj virtuální domov novým vzhledem.

Už delší dobu plánuji trochu pozměnit koncept blogu, toto je tedy první a největší krok k cíli, který se pozvolna rýsuje. Vzhledem k tomu, že nás dozajista čekají dny plné šedi, tmy a depresí, rozhodla jsem se pro jarní, světlé a veselé pastelové barvy.

Sluší se avizovat, že tento vzhled není mým dílem, ale pochází z úžasné stránky btemplates.com, kteroužto vřele doporučuji všem, kteří mají stejné problémy při tvorbě stránek, jako já. V mých silách pouze je, si vzhled upravit podle svého. Ne všechno je dokončeno, a tak ne všechno funguje a vypadá tak, jak bych si přála. Ve svých smělých plánech počítám s dokončením do konce září.

Tak užívejte nového vzhledu, chvalte, kritizuje, připomínejte do komentářů podle zalíbení.

2 komentáře:

  1. Krása, moc se mi líbí. Ten předchozí byl taky moc pěkný, ale tenhle je takový... půvabný. Ode mě rozhodně palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný! Nemám co bych vytknul. :)

    OdpovědětVymazat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!