středa 3. června 2015

Můj druhý blog vstává z mrtvých

Ti z vás, kteří navštěvují můj blog v pravidelnějších intervalech, si jistě vzpomenou, že jsem kdysi měla blogy dva. Zatímco tento byl věnovaný - řekněme - sebereflexi, ten druhý byl zaměřený čistě studijně a obsahoval výpisky z různých knížek. Bohužel jich obsahoval až moc a až moc detailních, a tak jsem se rozhodla svůj studijní blog zrušit...


Uplynul nějaký čas, a opakovaně docházím k závěru, že druhý blog by se hodil. Ne, že bych opět hodlala zahltit web svými výpisky, ale jde o myšlenky, Mám jich v hlavě spoustu, rojí se, přelétají a přesedají z jednoho závitu na druhý, a ne a ne dát pokoj, dokud z nich nevznikne alespoň nějaký náznak článku. Pak se zakuklí, chvíli dají pokoj a vyvinou se v nápady. Jenomže jsou to nápady, které moc nekorespondují s tím, jak jsem tento blog od začátku pojímala, a jak jej chci pojímat i nadále...ale ty nápady musí ven z hlavy...

A tak jsem se rozhodla oživit svůj starý blog, a dáti mu nový háv a nový obsah (pro ty z vás, kteří jste přičichli k filozofii jazyka, možná i nový rozsah). Jen ta adresa,http://a-nihilo-nihil.blogspot.cz/, zůstává stejná.

Nový blog je zatím ve výstavbě a dozajista dojdete k závěru, že mu ještě mnohé chybí. Spíš mu chybí všechno, snad jen krom základní desky. Ale základy byly položeny, plány existují a stavba započala. Myslím, že pokud se rozhodnete navštívit blog již teď, bude vám jeho myšlenkové směřování jasné. A protože se vlastně jedná o jakousi nadstavbu mého stávajícího blogu, může se stát, že tam naleznete nějaký z mých již zveřejněných příspěvků, s většími či menšími úpravami.

Zkrátka, nový blog má sloužit jako prohloubení, jako extra prostor a extra část mého života, který pro mně hodně znamená a pro který zde není místo.

Ale nemějte obavy. I tento blog hodlám nadále udržovat a zlepšovat. I v budoucnu se tak můžete těšit na můj nitrozpyt, na mé kulinářské pokusy a občas i na nějakou tu příhodu, kterou napsal život, a kterou hlavou prostě nevymyslíš, více či méně přikrášlenou autorskou invencí

A tak vám do budoucna přeji: enjoy... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!