pondělí 14. září 2009

Vystřízlivění ze zářijového magoření

Jak letí čas a z domněnek se stávají skutečnosti, došla jsem k závěru, že je potřeba upřesnit či opravit pár údajů z předposledního článku:

1) První nesrovnalostí jest počet mých spolubydel. Moje současná spolubydla, kterou jsem sice ještě neviděla, ale která prokazatelně existuje, neboť se v našem pokoji objevily její věci, je v pořadí pátá, nikoli čtvrtá. Úplně jsem zapomněla na dívku, ke které jsem se stěhovala během Akademických her. Navíc, jak se zdá, objeví se brzy spolubydla číslo 6, protože spolubydla číslo 5 se chce sestěhovat do jednoho pokoje se spolubydlou X a já jim pokoj uvolnit nechci.

2) Validační známka je i ve vyšších ročnících zadarmo, tudíž ze mě nevypáčili žádný peníz. Z čehož vyplívá, že budu muset vynadat vyšším ročníkům, že mě mystifikovali.

Tímto jsem snad uvedla na pravou míru veškeré nesrovnalosti.

1 komentář:

  1. Jú, fantómovitá spolubydla, to se mi líbí. Už se nemůžu dočkat až budem "Fantomase" točit do vysokých otáček našima řečma =o)
    P.S. Jsem zvědavá, jak se bude tvářit až zjistí, že jsem u tebe na koleji pečená vařená....=o)
    Aurewen

    OdpovědětVymazat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!