středa 30. září 2009

Do dalšího měsíce v novém

Znáte ten pocit? Ten pocit, když se s něčím strašně patláte, dáváte si na tom záležet a těšíte se, až si budete užívat výsledků své práce? A znáte ten pocit, když vyjde věškerá snaha vniveč?

Tak přesně takhle to dopadlo s mým bývalým vzhledem pro tento blog. Za ten ani ne rok, co jsem ho našla opuštěný na webovém světě (že to ale zní divně? o_O), co jsem se o něj starala a upravovala a vylepšovala, jsem zjistila, že to vlastně k ničemu nebylo.

Proč? Protože strýček Google oslavil narozeniny a nadělil mi jako uživateli spoustu nových funkcí pro blog. No, a tak se stalo, že můj starý vzhled se začal sypat jako domeček z karet a já, se svou ubohou znalostí HTML, CSS a celého toho krámu, jsem nebyla schopná udržet ho pohromadě.

A tak se tedy prosím těšte z nového vzhledu, také nalezence, alespoň do chvíle, než bude zastaralý. Určitě není dokonalý. Určitě má své mouchy a já je budu ještě dlouho vychytávat. Ale važte si toho. Měl se objevit až po Vánocích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ke každému komentu si nyní můžete napsat ještě jeden zdarma!!!